Fullt navn, takk!

Kjære blogg-leser!

Det er etter hvert veldig mange som leser bloggen min, og det er jeg veldig glad for. Jeg får også mange kommentarer – direkte på bloggen, på twitter, på facebook og på annen måte.

Det er fint å kunne svare på kommentarer som kommer. Jeg merker imidlertid at jeg har veldig liten motivasjon for å gå i dialog med de som er anonyme, hvorav noen må sies å være gjengangere.

Så siden dette er min blogg, har jeg nå bestemt meg for bare å publisere kommentarer som kommer fra navngitte personer. På den måten blir det også mer interessant og overkommelig å gå i en dialog eller debatt!

Hilsen Kristin

4 kommentarer
    1. Jeg har ikke lagt igjen så mange kommanterer tidligere, men siden man ikke kan være anonym så blir dette min siste kommentar på din blogg. Fra nå av blir jeg kun leser.
      Lykke til videre i poltikken Kristin! 🙂 Du er rå og en av veldig få politikerne som resonnerer veldig likt meg (selv om jeg stemmer Venstre)! Håper du blir neste Høyreleder.

    2. Hei! Til gårdagens kronikk i Aftenposten: Her er et enda ferskere sitat fra Arbeiderpartiet: ?Jeg tror spesielt en større kontroll over bank- og kredittvesenet sett i sammenheng med en ordning med etableringskontroll vil gi oss ‟full offentlig kontroll‟ med lokaliseringen av nye bedrifter? (Berge A Stortinget, 1973, s. 2913 ‘min utheving’).

    3. Den liberale berserken må dessverre også takke for seg i disse spalter. Ikke for det at berserkens sanne identitet er særlig vanskelig å finne for de som vil det, men rett og slett fordi jeg ikke kan skrive på berserk-vis under mitt eget navn.
      Nå tror jeg ikke Kristins blogg vil lide særlig av mitt fravær, men litt synd synes jeg dog det er.
      Med vennlig hilsen berserken.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg